Goodbye Australiaaa. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Santana - WaarBenJij.nu Goodbye Australiaaa. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Santana - WaarBenJij.nu

Goodbye Australiaaa.

Door: Santana.

Blijf op de hoogte en volg Santana

31 Maart 2013 | Australië, Sydney

Poepoe, we zijn alweer bij het laatste deel van mijn Australie reis!
Bij mijn vorige verslag ben ik echter vergeten te melden dat we nog een bezoekje hebben gebracht aan de Koala Sanctuary, waar we foto's hebben gemaakt met Koalas..
Eind februari was het dan tijd voor een bezoekje aan Melbourne. De stad die ik 3 jaar geleden voor maar 1 dag had bezocht en waar nu meer tijd voor was.. Dachten we.. Helaas in Melbourne aangekomen, bleken alle hostels volgeboekt te zijn! Dus ons nieuwe plan; onze spullen bij lockers in het treinstation dumpen en dan een nachtje doorhalen. We begonnen onze dag in Melbourne met een lunch bij de Hungry Jacks (onze nieuwe favoriet). Hierna maakten we een plan om Melbourne zo snel mogelijk te bekijken. We kozen voor een tour met zo'n mooie toeristische hop on-hop off bus. Dat nam flink wat tijd in beslag en na ons diner in een pizzeria was het tijd om ons klaar te maken voor het avondje uit! Na wat wijn ingeslagen te hebben konden we op zoek naar een leuke tent. Helaas bleek dit moeilijker dan verwacht, aangezien iedereen ons een andere kant opstuurde. Na een tijdje de stad doorgelopen te hebben, maakte ik wat nieuwe vrienden bij het zebrapad. Die werden daarna weer aangesproken door een jongen, die ons wel op een gastenlijst kon zetten voor een mooi feestje. Zo gezegd, zo gedaan; wij waren binnen! Het was een erg gezellige avond en we hebben een goede indruk van Melbourne gekregen.

Na Melbourne vervolgden we onze weg richting Phillip Island waar we wat leuke uitzichten konden vastleggen en waar we naar een chocolade fabriek zijn geweest. Dit was zeker erg leuk en we kwamen misselijk (van al het chocolade proeven) thuis! Een week later waren we beland in Kiama waar een Jazzfestival gaande was. Straatartiesten en heerlijke milkshakes maakten er een fijne dag van. Helaas was op 12 maart het moment gekomen om onze camper terug te brengen. Hierna hadden we een hostel in Sydney geboekt om onze laatste twee dagen met zijn 3en te spenderen. Op woensdag 13 maart hadden we eindelijk vrije tijd om naar mijn oude werk te gaan. Mijn oude bazin was er nog en zij heeft ons een rondleiding door een kamer gegeven. Het hotel was niks veranderd maar de werknemers wel, helaas. Nieuwe gezichten deden nu het werk wat ik met mijn oude collega's altijd deed.
Die avond besloten we lekker uit eten te gaan met zn drietjes. We zijn naar Darling Harbour geweest en hebben heerlijk gegeten en genoten.

14 maart was dan de dag dat Marije en ik afscheid moesten nemen van Stefanie & Australie. Na een duur reisje richting het vliegveld en een emotioneel afscheid vlogen Marije en ik Australie uit..
Tot een volgende keer?!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Santana

Actief sinds 20 Mei 2009
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 15089

Voorgaande reizen:

01 November 2012 - 03 Juni 2013

Backpacken door Indochina, Australië & Nw Zeeland

19 Mei 2010 - 17 Augustus 2010

To the other side of the world

25 Mei 2009 - 06 Augustus 2009

-

Landen bezocht: