2 weeks and 3 days to go.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Santana - WaarBenJij.nu 2 weeks and 3 days to go.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Santana - WaarBenJij.nu

2 weeks and 3 days to go..

Door: Santana!

Blijf op de hoogte en volg Santana

02 Mei 2010 | Nederland, Amsterdam

Over 2 weken en 3 dagen ga ik Nederland verlaten.. Ik ga dan voor ongeveer 3 maanden naar Australië!

Ik ga stage lopen bij Accor Hotels in Sydney Olympic Park, waar de Olympische Zomerspelen in 2000 gehouden zijn. Daar zitten 4 hotels van Accor en ik ga in drie vd vier hotels wat doen. Mijn taak is om mee te lopen met de Front Office Manager.. Dit betekent dat ik een soort personal assistant van haar wordt.

Ik kom daar in een huis van mijn stagebemiddelingsbedrijf.. Ik heb zelfs vernomen dat er ook al een veender woont, dus ik kan lekker veens blijven praten, haha!

Mijn adres is trouwens:
50-52 Edgecliff Road
2025 Sydney Woollahra, NSW
Australia

Daar kan je de 'ik mis je zo' kaartjes naar toe sturen, hihi.
En mn skypenaam is santana.de.jong
Dus voeg me toe en dan spreek ik je!

Voordat ik wegga,zijn er nog een paar afscheidsfeestjes.. Ben je niet uitgenodigd en je denkt "woe ik wil komen", laat het me dan maar weten!

Tot de volgende blog!
Later lieverds.

  • 02 Mei 2010 - 21:25

    Miranda:

    Wauw wijffie, dat klinkt allemaal heel spannend.....GROOT avontuur !!!!
    Ik ga je zeker volgen, leuk !!!

    Groetz, Miranda.

  • 03 Mei 2010 - 15:58

    Marry:

    Hello girlie

    Have fun and kick some ass. Met andere woorden. Ga ervoor en maak er een geweldige tijd van.

    Groetjes. Marry.

  • 19 Mei 2010 - 07:11

    Michael:

    goeie reis
    groetjes fam meijer

  • 24 Mei 2010 - 17:57

    Room:

    mis je!! heb je het naar je zin???
    kusssss

  • 24 Mei 2010 - 18:05

    Janneke:

    Loes had me even je link doorgespeeld. Ik ben benieuwd hoe je het hebt meid in ieder geval heel veel plezier nog! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

To the other side of the world

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2010

Terug naar Nederland!

30 Juni 2010

Finallyyyyyyy

28 Mei 2010

No internet, what a shame.

02 Mei 2010

2 weeks and 3 days to go..
Santana

Actief sinds 20 Mei 2009
Verslag gelezen: 769
Totaal aantal bezoekers 15129

Voorgaande reizen:

01 November 2012 - 03 Juni 2013

Backpacken door Indochina, Australië & Nw Zeeland

19 Mei 2010 - 17 Augustus 2010

To the other side of the world

25 Mei 2009 - 06 Augustus 2009

-

Landen bezocht: