Terug naar Nederland! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Santana - WaarBenJij.nu Terug naar Nederland! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Santana - WaarBenJij.nu

Terug naar Nederland!

Door: Santana

Blijf op de hoogte en volg Santana

16 Augustus 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

En daar zit je dan, in je eentje op één van de grootste luchthavens ter wereld. Nog beter, in Azië! Ik ben net geland hier in Maleisië na een bijna 9 uur durende vlucht vanuit Sydney. Met eigenlijk iets te veel handbagage - wat erg moeilijk heen en weer loopt - zit ik te wachten op mijn volgende vlucht. Over ongeveer anderhalf uur vertrekt mijn vlucht naar Amsterdam. Daar zal ik dinsdagochtend om 6 uur 's ochtends aankomen. Na zaterdag al afscheid te hebben genomen van de meiden en zondag van het huis en de huisgenoten, heb ik vanochtend nog afscheid van wat collega's genomen. Het voelt echt onwijs raar om niet meer in Sydney, Australië te zijn.. Om de plek te verlaten die ik als thuis zag.. Toch ga ik nu naar mijn andere thuis, het plekje met al mn eigen familie en vrienden..

In je eentje zo'n stuk vliegen is vermoeiend en soms een beetje saai. Met een armband en 2kettingen aan mn polsen van een speciaal persoon weet ik dat het goed komt!

De meeste mensen die dit lezen zal ik snel weer zien. Voor diegene die ik nog niet zal zien, hoop ik dat ze het even kunnen volhouden =) Ik ga nu maar even wat eten scoren bij de Burger King voordat ik verder ga.

Tot snel!
x

• 16 Augustus 2010 - 13:49

Stephanie:

Had ik het toch goed! En komt m'n goede reis toch nog een beetje op tijd :) Ik zie jou lekker heel snel! X

• 16 Augustus 2010 - 14:00

Denise Van Der Laak:

Hee Spaans maatje!
    Waarom kom je alleen terug?
    Maar heb je het wel tof gehad:D!
    Zo te lezen allemaal wel!
    Khoop dat je een goede reis hebt en doe voorzichtig :)
    Kzie je snel wel weer op school!
    xx

• 21 Augustus 2010 - 10:57

Marry Opdam:

Hoi Meid,

Wat een ervaringen heb je opgedaan, niet te geloven. Goed dat je weer veilig thuis bent gekomen en enjoy Lowlands.