No internet, what a shame. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Santana - WaarBenJij.nu No internet, what a shame. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Santana - WaarBenJij.nu

No internet, what a shame.

Door: Santana

Blijf op de hoogte en volg Santana

28 Mei 2010 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,

Sorry voor dit late bericht,
maar het internet ligt eruit bij ons in het huis. Dus als ik eindelijk in een internetcafé kom, heb ik elke keer weer iets van 40 mailtjes. Ik hou het kort aangezien het typen niet snel gaat. Maar als ik eindelijk internet terug in het huis weer heb, zal ik mijn nu handgeschreven verhaaltjes plaatsen op deze site.

Het gaat trouwens goed hier, ik leef nog! tage valt tegen maar dat komt goed.. En vanavond gaat ik koken.

Trouwens nog bedankt voor alle reacties!
Later!

• 30 Mei 2010 - 12:12

Stephanie:

Balen zeg van dat internet! Ik hoop dat dat dan snel verholpen is. Ben namelijk benieuwd naar hoe je het hebt!!!
    X

• 19 Juni 2010 - 23:44

Je Nichtje Sandra:

Heey Meid,

Ik duim voor je dat je internet het snel weer doet. Ik begreep dat je moeder wat probleempjes met Skype heeft. Misschien gaan tante Carla en ik wel een keertje langs om er naar te kijken.

Geniet van het weer daar en tot later!

Sandra