No internet, what a shame. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Santana - WaarBenJij.nu No internet, what a shame. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Santana - WaarBenJij.nu

No internet, what a shame.

Door: Santana

Blijf op de hoogte en volg Santana

28 Mei 2010 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,

Sorry voor dit late bericht,
maar het internet ligt eruit bij ons in het huis. Dus als ik eindelijk in een internetcafé kom, heb ik elke keer weer iets van 40 mailtjes. Ik hou het kort aangezien het typen niet snel gaat. Maar als ik eindelijk internet terug in het huis weer heb, zal ik mijn nu handgeschreven verhaaltjes plaatsen op deze site.

Het gaat trouwens goed hier, ik leef nog! tage valt tegen maar dat komt goed.. En vanavond gaat ik koken.

Trouwens nog bedankt voor alle reacties!
Later!

  • 30 Mei 2010 - 12:12

    Stephanie:

    Balen zeg van dat internet! Ik hoop dat dat dan snel verholpen is. Ben namelijk benieuwd naar hoe je het hebt!!!
    X

  • 19 Juni 2010 - 23:44

    Je Nichtje Sandra:

    Heey Meid,

    Ik duim voor je dat je internet het snel weer doet. Ik begreep dat je moeder wat probleempjes met Skype heeft. Misschien gaan tante Carla en ik wel een keertje langs om er naar te kijken.

    Geniet van het weer daar en tot later!

    Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

To the other side of the world

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2010

Terug naar Nederland!

30 Juni 2010

Finallyyyyyyy

28 Mei 2010

No internet, what a shame.

02 Mei 2010

2 weeks and 3 days to go..
Santana

Actief sinds 20 Mei 2009
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 15127

Voorgaande reizen:

01 November 2012 - 03 Juni 2013

Backpacken door Indochina, Australië & Nw Zeeland

19 Mei 2010 - 17 Augustus 2010

To the other side of the world

25 Mei 2009 - 06 Augustus 2009

-

Landen bezocht: